Kazuistika MŠ: Kiril
Tříletý Kiril pochází z Bulharska a v září nastoupil do homogenní třídy mateřské školy. Adaptoval se bez problému, český jazyk si osvojuje pozvolna, po měsíci docházky zatím …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Tříletý Kiril pochází z Bulharska a v září nastoupil do homogenní třídy mateřské školy. Adaptoval se bez problému, český jazyk si osvojuje pozvolna, po měsíci docházky zatím …
Zobrazit víceTříletý Simon v září nastoupil do homogenní třídy mateřské školy. I po měsíci stále pláče a necítí se ve třídě dobře, s dětmi ani s učitelkami nekomunikuje. V říjnu se po …
Zobrazit víceUvedená dobrá praxe pochází ze školního roku 2016/17, ale i přesto ji stále považujeme za inspirativní a relevantní pro současnou pedagogickou praxi. …
Zobrazit víceOtázka, jak zapojit nově příchozí vícejazyčné dítě (OMJ) nebo dítě s nedostatečnou znalostí českého jazyka do aktivit připravovaných pro celou třídu, je pro pedagogy v MŠ často …
Zobrazit víceČtenářský klub pro děti s odlišným mateřským jazykem probíhá v Domě dětí a mládeže, 2. května 968, Nymburk, od školního roku 2019/2020 (původně financován z projektu Šablony …
Zobrazit víceMETA podporuje vícejazyčné děti a jejich pedagogy mimo Prahu i v regionech. Víte, že máme externí kolegyně “regionálky” už v 8 krajích ČR? Jejich cílem je poskytovat podporu …
Zobrazit víceZapojení rodičů do vzdělávacích aktivit v rámci projektu “Co vypráví vlajky aneb s vlajkami kolem světa” – práce s vícejazyčnou třídou. …
Zobrazit víceMateřská škola Motýlek se nachází ve starých Stodůlkách v ulici Vlasákova 955, Praha 5 - Stodůlky. Ředitelkou této mateřské školy je od roku 2018 Mgr. Miriam-Claudia Tukorová. …
Zobrazit vícePPP v Ústeckém kraji poskytuje vícejazyčným žákům podporu dle § 16 ŠZ, vyhlášky č. 27/2016 Sb. Většinou se jedná o úpravu obsahu vzdělávání (výuka ČDJ, IVP, úpravy metod a …
Zobrazit více