Volný čas

Obsahový cíl:
Dítě
– mluví o svých volnočasových aktivitách (v souvislosti s časem – co kdy – a v souvislosti s emocemi – baví mě, nerad)
– rozumí, co kdo dělá ve svém volnu
– domluví se, kdy má čas a může něco dělat

Jazykový cíl:
Dítě pochopí (na různých úrovních) časování sloves (minimum: 1. a 2. osoba jednotného čísla, rozdělení sloves do 4 skupin; maximum: např. vid, tvorba slovesných podstatných jmen, …)

Co většinou předchází, co by měly děti umět; jinými slovy – co je potřeba případně přidat jako výukové téma: osobní zájmena, slovesa být, mít, jít, dny v týdnu a hodiny

Slovní zásoba: bruslit, lyžovat, hrát fotbal, jezdit na kole, hrát na flétnu, hrát tenis, hrát hokej, hrát florbal, boxovat, dělat kung-fu, jezdit na koni, zpívat, sportovat, plavat

Kartičky a slovníček najdete na https://www.inkluzivniskola.cz/volny-cas-karticky-slovnicky

Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Využití e-learningu a elektronických výukových materiálů při práci s žáky cizinci II“, který je spolufinancován z prostředků Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR.