Záznamový arch pro sledování jazykových kompetencí a pokroku

Tento záznamový arch slouží k zaznamenávání stavu osvojení jazykových a řečových kompetencí především u žáků a žákyň s nedostatečnou znalostí češtiny, s jazykovou bariérou ve výuce.
Záznamový arch můžeme použít jako jednorázový podklad pro hodnocení. Můžeme ho vyplňovat opakovaně, např. každé čtvrtletí, a získáme tak přehled o tom, jaký dělá nebo nedělá dítě pokrok, a toto sledování pokroku pak můžeme také využít k hodnocení.

Záznamový arch můžeme vyplňovat buď v papírové podobě a uchovávat ve složce, nebo jako sdílený dokument na školním disku, a sdílet tak informace se všemi pedagogickými pracovníky, kteří s dítětem přicházejí do styku. Soubor můžete tisknout nebo do uloženého PDF můžete přímo psát.

 

 

 

Autor: Barbora Nosálová, Zuzana Prokopová, 2023.