Motivace a hodnocení u vícejazyčných dětí na ZŠ
Napsal uživatel Tereza Šnellerová dne Po, 2024-04-08 12:36.
Máte v hlavě otázky:
Jak hodnotit vícejazyčné děti ve výuce?
Jak a kdy získat dostatek podkladů pro hodnocení, když se zdá, že dítě ještě nic neumí a není možné se s ním domluvit?
Jak na sebe neuvalit příliš velkou zátěž, ale zároveň zachovat podporující přístup ke všem?
Jak rozvíjet vícejazyčnost a jakou roli hrají emoce v interakci s pamětí?
Jak je vhodné pracovat s motivací?
Ukážeme Vám praktické tipy, které Vám mohou pomoci. Diskuzní setkání je určeno pro vyučující z celé ČR. Nedílnou součástí setkání je sdílení zkušeností napříč regiony.
Kontaktujte nás pro více informací:
knotkova@meta-ops.cz
Nadace České spořitelny podporuje projekt organizace META – Podpora vzdělávání nově příchozích vícejazyčných dětí a žáků.