Wellbeing v pedagogické práci s vícejazyčnými dětmi pro asistentky pedagoga na ZŠ
Napsal uživatel Tereza Šnellerová dne St, 2024-04-24 09:30.
Přihlaste se na inspirativní setkání zaměřené na téma „Wellbeing v pedagogické práci s vícejazyčnými dětmi pro asistenty a asistentky pedagogů (AP): Klíč k úspěchu a spokojenosti.“
Datum a čas:
2. května 2024, 16—18 hodin
Místo:
online na platformě Zoom (registrovaným pošleme odkaz na připojení)
Cena:
zdarma
Co se dozvíte:
- Co to je wellbeing a proč je důležitý? Prozkoumáme význam wellbeingu v pedagogickém prostředí a jeho vliv na efektivitu výuky vícejazyčných žáků, profesní spokojenost AP a celkovou kvalitu života.
- Jak ho sledovat? Ukážeme Vám praktické metody a nástroje pro měření a sledování wellbeingu vícejazyčných dětí ve Vaší školní instituci.
- Jak do toho můžou být zapojeni asistenti a asistentky pedagogů (DAP/ŠA/UA)? Představíme konkrétní způsoby, jak AP mohou podporovat a aktivně přispívat ke zlepšení wellbeingu vícejazyčných dětí ve školním prostředí.
Toto setkání je skvělou příležitostí pro AP, ale i pro všechny pedagogické pracovníky, kteří chtějí lépe porozumět wellbeingu, podpořit ho u sebe i u svých žáků a hledají praktické tipy, jak ho integrovat do své každodenní práce s vícejazyčnými dětmi.
Cílem také bude sdílení zkušeností a dobré praxe napříč regiony.
Kontaktujte nás pro více informací:
knotkova@meta-ops.cz
Nadace České spořitelny podporuje projekt organizace META – Podpora vzdělávání nově příchozích vícejazyčných dětí a žáků.