Jste zde
Hodnocení - důvěra, dialog, růst
Tato publikace vznikla v rámci projektu Prostor pro sdílení a vzdělávání
učitelů a odborných pracovníků ve školství. Svým názvem se staví za myšlenku,
že bezpečným prostorem pro sdílení a vzdělávání má být především
škola se vším, co žákům nabízí, i v tom, co od nich požaduje. Otevřené sdílení
v atmosféře důvěry vede ke vzájemnému obohacování všech účastníků
vzdělávacího procesu, k osobnostnímu zrání a růstu. Významnou příležitostí
ke sdílení je dialog mezi učitelem a žákem, který vedou nad průběhem a výsledky
žákova učení.
Výsledkem důvěry a sdílení mezi učiteli a projektovým týmem je i tato publikace.
Mnoho materiálů, které nabízí, vzniklo přímo ve výuce zapojených
učitelů, do níž směli zblízka nahlédnout členové projektového týmu v roli
konzultantů. Spolupráce s učiteli umožnila oběma stranám lépe porozumět
procesu rozvíjení klíčových kompetencí u žáků a jejich hodnocení. A právě
to bylo cílem projektu v této aktivitě.